بدل بیرانوند پرسپولیسی می شود یا استقلالی؟-راهبرد معاصر
زمان خداحافظی دیوید تیلور مشخص شد! سپاه پاسداران بیانیه صادر کرد: جزئیات برگزاری مراسم‌های بزرگداشت شهید سردار نیلفروشان بیانیه مهم حزب‌الله درباره مرحله جدید مقابله با رژیم صهیونیستی: منتظر روز‌های آینده باشید عکس | واکنش صاحب خانه‌ای که یحیی السنوار در آن به شهادت رسید عراقچی در بدو ورود به ترکیه: اکنون در منطقه درک مشترکی وجود دارد | مسائل باید مسالمت‌آمیز حل شود کشف غار ماقبل تاریخ در گیلان ناترازی مسکن به ۷ میلیون واحد رسید وزیر خارجه ترکیه: احتمال درگیری میان تهران و تل آویو بالاست محسن رضایی: ایران به دنبال جنگ نیست قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲۷ مهرماه ۱۴۰۳/ سقف مقاومتی سکه شکست خطیب زاده: ما برنامه نظامی هسته‌ای را دنبال نمی‌کنیم | خویشتن داری در برابر اسرائیل دیگر کارساز نیست ورود سامانه جدید پربارش به ایران | سرمای شدید و بارش در این مناطق بهترین بازیکنان تاریخ از نگاه مارکا | مسی در پله اول؛ مارادونا پنجم وقوع زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۳ ریشتر در استان گلستان ثبت ۲ شکایت جواد نکونام از استقلال + جزئیات

بدل بیرانوند پرسپولیسی می شود یا استقلالی؟

داود نوشی صوفیانی دروازه بان فصل گذشته تیم فوتبال گل ریحان البرز از این تیم جداشد تا شایعه حضورش در تیم‌های لیگ برتری قوت بگیرد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۲ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019 May 14
کد خبر: ۱۱۱۹۵

به گزارش راهبرد معاصر ، داود نوشی صوفیانی دروازه بان فصل گذشته تیم فوتبال گل ریحان البرز از این تیم جدا شد. خبرهها از این دروازه بان تبریزی حاکی از آن است که این بازیکن ۲۸ ساله به احتمال زیاد فصل آینده فوتبالش را در یکی از تیم‌های شهرش یعنی تراکتور سازی یا ماشین سازی سازی ادامه خواهد داد و احتمال حضور او در تیم دسته اولی شهرداری تبریز خیلی کم است.

نوشی صوفیانی فصل گذشته از بهترین بازیکنان تیم گل ریحان شناخته شد و به نوعی از نگاه خیلی کارشناسان ثاثیرگذار‌ترین بازیکن این تیم هم نام گرفت.

 

نوشی صوفیانی همچنین سابقه بازی در تیم ها‌ی گسترش فولاد، تراکتورسازی و شهرداری تبریز را هم دارد که در مجموع ۶۷ بازی برای این تیم‌ها انجام داده است. او سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های ملی زیر ۱۷ سال و ۲۰ سال کشورمان را هم دارد و در مجموع ۸ بار برای این تیم‌ها به میدان رفته است.

 

نوشی صوفیانی همچنین با درخشش و سیو‌های فوق العاده اش در بازی‌های این فصل در تیم گل ریحان البرز عملکرد خوبی را از خود به جا گذاشت.

 

دروازه بان جدا شده تیم فوتبال گل ریحان همچنین تبحر خاصی روی ضربات شروع مجدد دارد و ۲ گل از گل‌های تیمش در این فصل روی همین ضربات شروع مجدد او به ثمر رسیده است. نوشی صوفیانی به خاطر تبحری که در ضربات شروع مجدد دارد به علیرضا بیرانوند در لیگ دسته اول فوتبال شهرت دارد.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار